6 کاربرد مهم لوگوموشن یا آرم استیشن
- 1- معرفی و یادآوری برند و ذهنیتی مطلوب برای مخاطب
همه ما این مساله را می دانیم که لوگو برای هر کسب و کار مثل قلب برای انسان است ، اما الان زمان این گذشته که یک لوگو به راحتی در ذهن مخاطب ماندگاری داشته باشد.
کسب و کارهایی که میخواهند در ذهن مخاطب ماندگاری بیشتری داشته باشند از لوگو موشن یا آرم استیشن استفاده خواهند کرد چون پویایی تصاویر در لوگوموشن، برند شما را برای مخاطب یادآوری خواهد کرد.
- 2- استفاده به عنوان تبلیغات کوچک و تاثیر پذیری آنی
یکی از پارامترهای تبلیغات خصوصا در تبلیغات ویدئویی، کوتاه بودن آن و در عین حال تاثیرگذاری بالای آن می باشد، لوگوموشن با توجه به تایم کمی که دارد در لحظه عمل کرده و یک نوع تبلیغات کوچک به حساب می آید و هزینه تبلیغات آن در رسانه ها هم پایین می باشد.
- 3- استفاده در وب سایت و شبکه های اجتماعی
یکی از کاربردهای لوگوموشن هم به اشتراک گذاشتن آن در وبسایت و شبکه های اجتماعی است، امروزه کاربران محتوای ویدئویی را نسبت به سایر انواع محتوا ، در سایت ها و شبکه های اجتماعی بیشتر دنبال میکنند ، پس دیدن لوگوموشن برای مخاطب جذابتر از دیدن خود لوگو و ویدئوهای طولانی خواهد بود.
- 4- استفاده در ویدیوهای آموزشی
یکی دیگر از کاربردهای لوگوموشن در ابتدای ویدئوهای آموزشی هست که شروع جذاب و پرانرژی با لوگوموشن، الهام بخش یک آموزش خوب و مفید از طرف تولیدکننده محتوای آموزشی است که علاوه بر آماده کردن حواس مخاطب برای دیدن آموزش، کاربر را با برند آشنا می کند، چیزی که ما در پارتاکس از همین روش در اول ویدئوهای آموزشی استفاده میکنیم.
لوگوموشن یا آرم استیشن پارتاکس را در ویدئوی زیر مشاهده می کنید، اگر آموزش های رایگان و دوره های آموزشی ما را مشاهده کرده باشید احتمالا به کرات این ویدئوی چندثانیه ای به چشمتان خورده است.
- 5- استفاده در تبلیغات ویدئویی
لوگوموشن در تیزرهای تبلیغاتی میتواند بعنوان حسن ختام عمل کند بطوریکه علاوه بر خود لوگوموشن، راه های ارتباطی مثل شماره تماس و آدرس وبسایت برای تعامل و ارتباط با مشتری، در زیر لوگوی متحرک استفاده می شود تا پیام تبلیغاتی تثبیت شود.
- 6- جلب اعتماد مخاطب و مشتری برای توسعه کسب و کار
یک لوگوموشن حرفه ای نشان دهنده برند حرفه ای و معتبر است که توسط طراحان و تدوین گران ساخته می شود، با داشتن لوگوموشن مشتریان اعتماد بیشتری به برند میکنند و میشه گفت یک قسمتی از هویت بصری برند را همین لوگوموشن تشکیل می دهد.
- چگونه لوگوموشن بسازیم؟
برای ساخت لوگوموشن شما بایستی نرم افزارهای حرفه ای مثل افترافکت و پریمیر را بلد باشید تا بتوانید خلاقیت خود را بکار گرفته و آرم استیشن های جذاب بسازید، اگر در این زمینه هیچ مهارتی ندارید پیشنهاد میکنم در دوره کسب درآمد از موشن گرافیک پارتاکس شرکت کنید تا علاوه بر یادگیری مباحث موشن گرافیک، روش های ساخت لوگوموشن فلت هم در این دوره آموزش ببینید. همچنین اگر مبتدی هستید می توانید از پروژه های آماده داخل سایت پارتاکس که در زیر چند نمونه از آنها را می بینید، برای ساخت لوگو موشن استفاده کنید و الگوبرداری کنید
دیدگاهتان را بنویسید